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[테슬라 소식] 2019년 5월 2일 테슬라 오너를 위한 더 진보된 안전
While no car can prevent all accidents, we work every day to make them less likely to occur. The massive amount of real-world data gathered from our cars’ eight cameras, 12 ultrasonic sensors, and forward-facing radar, coupled with billions of miles of inputs from real drivers, helps us better understand the patterns to watch out for in the moments before a crash.
어떤 차량도 모든 사고를 예방할 수는 없지만, 우리는 매일 사고를 덜 내는 법을 위해 매일 연구합니다. 실제 자동차 운전사의 수십억 마일의 주행 이력이 포함된 엄청난 양의 실제 데이터는 8 대의 카메라와 12 개의 초음파 센서 및 전방 향 레이더에서 수집 되어 추락하기 전에 순간 주의해야 할 패턴을 더 잘 이해할 수있게 도와줍니다.
As our quarterly safety reports have shown, drivers using Autopilot register fewer accidents per mile than those driving without it. That’s because Autopilot is designed to reduce fatigue by helping drivers stay in their lane, while also ensuring that they keep their hands on the wheel. While lane-keeping and hands-on monitoring can be extremely effective at helping to reduce the likelihood of an accident when Autopilot is in use, we believe that these precautions can also be extremely effective for preventing accidents when Autopilot is not in use.
분기 별 안전 보고서에 따르면 오토 파일럿을 사용하는 운전자는 없는 운전자보다 1마일 당 사고가 적습니다. 오토파일럿은 운전자가 차선을 유지하면서 운전대를 손에 올려 놓을 수있게하여 피로를 줄 이도록 설계 되었기 때문에 가능합니다. 차선 유지 및 실제 모니터링은 오토 파일럿을 사용 중일 때 사고 가능성을 줄이는데 오토 파일럿이 사용되지 않을 때 보다 매우 효과적 일 수 있지만, 이러한 예방 조치가 사고 예방에 매우 효과적 일 수 있다고 생각합니다.
Today, we’re introducing two new safety features designed to help prevent drivers from inadvertently departing their lane, which our data shows is a common cause of accidents when Autopilot is not in use. These new features – Lane Departure Avoidance and Emergency Lane Departure Avoidance – help drivers stay engaged and in their lane in order to avoid collisions.
오늘 우리는 운전자가 우연히 차선을 벗어나는 것을 방지하기 위해 설계된 두 가지 새로운 안전 기능을 소개합니다. 우리의 데이터는 오토파일럿이 사용되지 않을 때의 사고가 흔히 발생하는 원인임을 보여줍니다. 이러한 새로운 기능 (차선 이탈 방지 및 비상 차선 이탈 방지) 은 충돌을 피하기 위해 운전자가 계속 차선을 유지할 수 있도록 도와줍니다.
Lane Departure Avoidance / 차선이탈방지 Lane Departure Avoidance lets a driver elect to have corrective steering applied in order to keep them in their intended lane. When the feature is in use and a driver is departing a lane without their turn signal on, the car will also check to see whether a driver’s hands are on the wheel. If a driver’s hands are not detected on the wheel, the driver will receive a series of hands-on reminders and alerts, similar to the ones that our cars provide to customers who use Autopilot. If a driver's hands are repeatedly not detected on the wheel when Traffic Aware Cruise Control is in use, their car will gradually slow down to 15 miles below the speed limit or below the car’s set speed and turn its hazard lights on.
차선 이탈 방지는 운전자가 의도 한 차선을 유지하기 위해 운전대조정을 적용하도록 선택할 수있게합니다. 이 기능이 사용 중이고 운전자가 방향 지시등을 켜지 않고 차선을 이탈하면 운전자의 손이 운전대에 있는지 여부를 확인합니다. 운전대에서 운전자의 손이 감지되지 않으면 차량은 오토파일럿을 사용하는 운전자에게 자동차가 제공하는 것과 유사한 종류의 경고 및 알림을 받게됩니다. 신호 인지 크루즈 콘트롤이 사용 중일 때 운전대에서 운전자의 손이 주기적으로 감지되지 않으면 자동차는 제한속도보다 15 마일 아래로 떨어지거나 자동차의 설정 속도 이하로 서서히 느려지고 위험 표시등이 켜집니다.
This feature can be turned on or off, and works at speeds between 25 and 90 mph. It is an extension of Lane Departure Warning, which already warns drivers through a steering wheel vibration if they begin to drift out of their lane without their turn signal engaged.
이 기능은 켜고 끌 수 있으며 25 - 90mph의 속도 사이에서 작동합니다. 이 기능은 차선 이탈 경고의 한 부분으로, 운전자가 방향 지시등을 사용하지 않고 차선에서 움직이기 시작하면 운전대는 진동으로 운전자에게 경고합니다.
Emergency Lane Departure Avoidance / 바상 차선 이탈 방지
Emergency Lane Departure Avoidance is designed to steer a Tesla vehicle back into the driving lane if our system detects that it is departing its lane and there could be a collision, or if the car is close to the edge of the road. This feature will automatically be enabled at the beginning of every drive, but can be turned off for a single drive by going to the Autopilot Controls menu.
비상 차선 이탈 방지 시스템은 테슬라 차량이 주행 차선을 벗어나 차선을 이탈하고 있음을 감지하거나 또는 차가 도로의 가장자리로 움직일 경우 테슬라 차량을 주행 차선으로 조종하도록 설계되었습니다. 이 기능은 모든 드라이브가 시작될 때 자동으로 활성화되지만 자동 제어 기능 제어 메뉴로 이동하여 단일 드라이브에 대해 해제 할 수 있습니다.
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