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장거리 전기 자동차가 이제 더 멀리 간다.

The Longest-Range Electric Vehicle Now Goes Even Farther

 For more than a decade, Tesla engineers have been obsessed with making the world’s most efficient electric vehicles. As a result, Tesla vehicles already travel farther on a single charge than any other production EV on the market. Today, we’re making changes to Model S and Model X that allow them to travel unprecedented distances without needing to recharge, beating our own record for the longest-range production EVs on the road. And we’ve accomplished this without increasing the cars’ battery size, proving that our expertise in system-level design can make our cars dramatically more efficient.

 10년 이상 동안 테슬라 엔지니어는 세계에서 가장 효율적인 전기 자동차를 만들기 위해 집착했습니다. 그 결과, 테슬라 차량은 이미 시장에 나와있는 다른 어떤 전기차보다 한번의 충전으로 더 멀리 여행합니다. 오늘날 우리는 재충전 할 필요없이 전례없이 먼 거리를 여행 할 수있는 모델 S 및 모델 X를 변경하고 있으며, 도로에서 가장 긴 거리의 전기차에 대한 기록을 세우고 있습니다. 그리고 우리는 자동차의 배터리 크기를 늘리지 않고도이 작업을 수행했습니다. 시스템 레벨 디자인에 대한 우리의 전문성이 우리 자동차를보다 효율적으로 만들 수 있음을 증명합니다.

 Beginning today, Model S and Model X now come with an all-new drivetrain design that increases each vehicle’s range substantially, achieving a landmark 370 miles and 325 miles on the EPA cycle for Model S and Model X Long Range, respectively. Using the same 100 kWh battery pack, these design and architecture updates will allow drivers to travel farther than ever before, charging less frequently and getting more range out of every dollar spent on charging.

 모델 S와 모델 X는 현재 모델 S와 모델 X 장거리에 대한 EPA 사이클에서 획기적인 370 마일과 325 마일을 달성하면서 각 차량의 주행 거리를 크게 늘리는 완전히 새로운 드라이브 트레인 설계가 적용되었습니다. 이러한 100kWh 배터리 팩을 사용하면 이러한 설계 및 아키텍처 업데이트를 통해 운전자가 이전보다 더 멀리 여행하고 충전 빈도를 줄이며 충전시 달러로 지출되는 범위를 넓힐 수 있습니다.

 We’re also introducing a brand-new adaptive suspension system for Model S and Model X, along with a few other improvements for the best range, acceleration, and ride comfort ever, plus a Ludicrous Mode upgrade for our most loyal customers. Here’s what’s new:

 우리는 모델 S 및 모델 X에 대한 새로운 적응형 서스펜션 시스템과 함께 최고의 주행거리, 가속 및 승차감을위한 몇 가지 다른 개선 사항과 가장 충성도가 높은 고객을위한 루디크러스 모드 업그레이드를 소개합니다. 다음은 새로운 기능입니다.

More Efficient Design
 All Model S and X vehicles now benefit from Tesla’s latest generation of drive unit technology, which combines an optimized permanent magnet synchronous reluctance motor, silicon carbide power electronics, and improved lubrication, cooling, bearings, and gear designs to achieve greater than 93% efficiency. Pairing a permanent magnet motor in the front with an induction motor in the rear enables unparalleled range and performance at all times. The net effect is a more than 10% improvement in range, with efficiency improvements in both directions as energy flows out of the battery during acceleration and back into the battery through regenerative braking. In addition to adding range, power and torque increases significantly across all Model S and Model X variants, improving 0-60 mph times for our Long Range and Standard Range models.

보다 효율적인 설계

 모든 모델 S 및 X 차량은 최적화 된 영구 자석 동기 릴럭 턴스 모터, 실리콘 카바이드 전력 전자 장치, 개선 된 윤활, 냉각, 베어링 및 기어 설계를 결합하여 93 % 이상의 효율을 달성하는 테슬라의 차세대 드라이브 유닛 기술의 혜택을 얻습니다. 정면 영구자석 모터와 후면 유도 모터를 연결하면 언제나 최고의 거리와 성능을 경험할 수 있습니다. 그물 효과는 범위에서 10% 이상 개선되었으며, 에너지가 가속 중에 배터리에서 흘러 나오고 회생 제동을 통해 배터리로 되돌아 가면서 양방향으로 효율이 향상됩니다. 범위를 추가하는 것 외에도, 모든 모델 S 및 모델 X 변형에서 전력 및 토크가 크게 증가하여 장거리 및 표준 범위 모델의 경우 0-60 마일을 향상시킵니다.

Faster Charging
Paired with the new more efficient drivetrain design, Model S and Model X are now capable of achieving 200 kW on V3 Superchargers and 145 kW on V2 Superchargers. Together, these improvements enable our customers to recharge their miles 50% faster.

더 빠른 충전

보다 효율적인 새로운 드라이브 트레인 설계와 함께 모델 S 및 모델 X는 이제 V3 수퍼 차저에서는 200kW를, V2 수퍼 차저에서는 145kW를 달성 할 수 있습니다. 이러한 개선을 통해 고객은 마일을 50 % 더 빨리 충전 할 수 있습니다.

Fully Adaptive Suspension
 We’ve also upgraded our air suspension system for Model S and Model X with fully-adaptive damping, giving it an ultra-cushioned feel when cruising on the highway or using Autopilot, and a responsive, exhilarating confidence during dynamic driving. Unlike other manufacturers, our suspension software is developed completely in-house, using a predictive model to anticipate how the damping will need to be adjusted based on the road, speed, and other vehicle and driver inputs. The system constantly adapts by sensing the road and adjusting for driver behavior, automatically softening for more pronounced road inputs and firming for aggressive driving. We’ve also improved the leveling of the system while cruising, keeping the car low to optimize aerodynamic drag. As with all of Tesla’s in-house software, the adaptive suspension can receive over-the-air updates, allowing us to enable all Model S and Model X customers to have the most advanced suspension technology at all times.

완전 적응 서스펜션

 또한 모델 S 및 모델 X 용 에어 서스펜션 시스템을 완전 적응형 댐핑으로 업그레이드하여 고속도로에서 주행하거나 오토 파일럿을 사용할 때 울트라 쿠션 느낌을 주며 다이나믹 한 주행 중 응답성이 뛰어나고 신나는 신뢰감을 제공합니다. 다른 제조업체와 달리 서스펜션 소프트웨어는 예측 모델을 사용하여 도로, 속도 및 기타 차량 및 운전자 입력을 기준으로 댐핑을 조정해야 할 방법을 예측하기 위해 자체적으로 완전히 개발됩니다. 이 시스템은 도로를 감지하고 운전자의 행동을 조정하며 자동으로 부드럽게되어 더 많은 도로 정보를 입력하고 공격적인 주행을 위해 힘을 줌으로써 끊임없이 적응합니다. 우리는 크루즈 중 시스템의 수평 조절을 개선하여 공기 역학적 인 항력을 최적화하기 위해 차량을 낮게 유지했습니다. 테슬라의 모든 자체 소프트웨어와 마찬가지로 어댑티브 서스펜션은 무선 업데이트를 수신 할 수 있기 때문에 모든 모델 S 및 모델 X 고객이 언제든지 가장 앞선 서스펜션 기술을 사용할 수 있습니다.

Constant Refinement
 To complement these changes, we’ve also re-engineered several other components of Model S and Model X in keeping with our philosophy of continuous improvement. These updates include new wheel bearings and a few new tire designs for certain variants to improve range, ride, and steering. While these changes may seem minor, together they have a meaningful impact when it comes to EV design.

정교화

 이러한 변화를 보완하기 위해 우리는 지속적인 향상이라는 철학을 유지하면서 모델 S 및 모델 X의 다른 여러 구성 요소를 재 설계했습니다. 이러한 업데이트에는 새로운 휠 베어링과 거리, 주행 및 조향을 개선하기위한 특정 변형에 대한 몇 가지 새로운 타이어 디자인이 포함됩니다. 이러한 변화는 미미한 것처럼 보일 수 있지만, 함께 전기차 디자인에 의미있는 영향을 미칩니다.

 In addition to our Long Range and Performance variants, we’re also re-introducing a lower entry price for Model S and Model X by bringing back our Standard Range option, now available for an even greater value with the new drivetrain and suspension updates. We also want to emphasize the critical impact each of our early Tesla owners has had on advancing our mission, so as a thank you, all existing Model S and Model X owners who wish to purchase a new Model S or Model X Performance car will get the Ludicrous Mode upgrade, a $20,000 value, at no additional charge.

그밖에 롱레인지 및 퍼포먼스 모델 외에도, 새로운 드라이브 트레인 및 서스펜션 업데이트를 통해 더 큰 가치를 얻을 수있는 스탠다드레인지 옵션을 다시 가져와 S 모델 및 Model X에 대한 낮은 가격을 다시 소개합니다. 우리는 또한 테슬라 초기 소유주들이 우리의 사명을 발전시키는 데 미친 중요한 영향을 강조하고 싶습니다. 감사의 말로 새로운 모델 S 또는 모델 X 퍼포먼스 전기차를 구매하려는 기존의 모든 모델 S 및 모델 X 소유자는 루디크러스 모드 업그레이드 (추가 비용없이 2 만 달러 상당).

구글 번역기를 사용하여 부드럽게(?) 수정, 다듬었습니다. 

인생을 즐기자(LIFEJOY)

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